Proces & Structuur in het bedrijf?

Monique organiseert en begeleidt daarin

  • Loop de mailbox steeds weer over?
  • Kun je nooit documenten terugvinden op jouw computer?
  • Ben je te veel tijd kwijt aan het bijhouden van jouw uren?

Als het voelt alsof je achter de feiten aanholt, dan kosten al dit soort werkzaamheden teveel tijd en teveel energie. Tijd die je beter kunt besteden aan het ondernemen zelf. Daarom help ik je door zaken beter te organiseren en goed te structureren. Zo krijg jij weer overzicht en bespaar je tijd en geld.

Werkprocessen

Goed doordachte en gestructureerde werkprocessen zijn belangrijk om stressvrij te werken. Maar als je begint met ondernemen, is dat niet iets waar je mee bezig bent. Je hebt meestal vooral met jezelf te maken en doet het werk zoals het zich op dat moment aandient.

ZZP'er of een groot bedrijf

Of je nu doorgroeit naar een klein, middelgroot of groot bedrijf of als eenpitter blijft ondernemen, in deze digitale tijd zijn er tal van mogelijkheden om het jou als ondernemer makkelijker te maken. Ook als je als zzp’er blijft werken!

Meer tijd dankzij verbeterde processen

Het begint vaak al bij de inrichting van de mailbox; wat doe je met alle inkomende mails? Hoe en waar plan je de afspraken? En hoe en waar bewaar je de bestanden? Staat alles lokaal opgeslagen? Werk je in de cloud? Of je nu alleen werkt of met meerderen in een bedrijf, je hebt altijd met veel interne processen te maken die vaak verbeterd kunnen worden. En dat levert je al snel meer tijd op voor jouw klanten en jouw bedrijf.

laptop

Structureren en automatiseren

Om meer overzicht te creëren, kijken we eerst samen met welke processen jij te maken hebt in jouw dagelijkse werk. Vervolgens bepalen we hoe we die kunnen structureren en automatiseren. Zo krijg je niet alleen meer inzicht, je houdt daardoor ook tijd over en ervaart meer rust.

Meer rust door structuur in het werk

By Monique Morel

Wat regel ik voor jou?

Meer overzicht in al jouw werkzaamheden

Het structureren en waar mogelijk automatiseren van deze werkzaamheden

Overzichtelijk inrichten van de mailbox, opschonen en regels aanmaken zodat de mail zich automatisch ordent

Templates maken en processen ontwikkelen waardoor terugkerende taken sneller uitgevoerd zijn

Als je dat wilt; een urenregistratietool koppelen aan de boekhouding waardoor de facturatie met een druk op de knop geregeld is

Wat levert dit jou op?

Meer overzicht, duidelijkheid en structuur in jouw bedrijf

Handige systemen die jouw werkzaamheden automatiseren en/of eenvoudiger maken

Geldbesparing omdat niet alle werkzaamheden meer uitgevoerd hoeven te worden

Meer tijd om te besteden aan het genereren van omzet en/of aan jouw gezin

Zelf aan de slag of uitbesteden

Met de structuren en slimme oplossingen die ik je aanbied, kun je daarna veel makkelijker en sneller het werk regelen. Wil je dit niet doen maar al jouw tijd besteden aan het ondernemen zelf? Dan kun je de werkzaamheden rondom urenadministratie, mail bijhouden, documentbeheer e.d. ook aan mij uitbesteden. Ik neem het graag voor je uit handen en zorg dat alles goed geregeld blijft.

Wil jij ook meer rust en tijd door structuur in het werk?

Werkwijze en tarief

Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Dan maken we een kennismakingsafspraak waarin je mij jouw wensen vertelt. Dit kan zowel online via Skype als in een persoonlijk gesprek. Als het kan, vertel ik je al direct welke oplossingen mogelijk zijn. Vervolgens zal ik jouw wensen uitwerken in een offerte waarin ik ook aangeef hoeveel tijd ik verwacht nodig te hebben voor deze opdracht. Geef jij jouw akkoord hierop, dan ga ik voor je aan de slag. Bij alle opdrachten ga ik vanzelfsprekend vertrouwelijk om met de persoonlijke en bedrijfsgegevens. Het uurtarief voor deze werkzaamheden is € 60,00 ex btw.