Een Virtueel assistent voor jouw bedrijf?
Monique regelt de randzaken voor je!
Wat fijn dat je mij gevonden hebt!
- Heb jij ook zoveel last van die to do lijstjes die je maar niet af krijgt?
- Heb je het gevoel dat je tijd te kort komt? Heb je het gevoel dat je steeds achter de feiten aan loopt en wil je meer rust ervaren?
- Kan jij je bestanden nooit terugvinden, terwijl je zeker weet dat je het hebt?
- Heb je geen overzicht in je omzet en kosten?
- Maar vooral… heb je het gevoel dat je meer uit je business kan halen en meer omzet kan genereren?
Als ondernemer heb je het druk, met de business en met al die dingen eromheen die je ook moet regelen. Heb je het gevoel dat je daardoor tijd te kort komt? Dat je achter de feiten aanloopt terwijl je liever meer tijd wilt hebben voor jouw bedrijf, of rust voor jouw gezin? Laat mij dan de randzaken verzorgen; van de administratie tot en met het structureren van alle documenten. Als jouw virtueel assistent regel ik het voor je.
Meer tijd voor jouw bedrijf? Ik regel voor jou:
Administratie
Krijg meer inzicht in de financiën met een digitale en goed georganiseerde bedrijfsadministratie. Ik zet een future-proof administratie op waarmee je zelf verder kunt, of ik houd het voor je bij.
Proces en structuur
Bespaar tijd en geld met betere processen. Ik help je interne verbeteringen door te voeren en handige tools en templates te gebruiken waardoor je efficiënter werkt. Handig voor elk bedrijf; van zzp tot mkb.
Digitale schoonmaak
Met goed georganiseerde digitale apparaten, pc, iMac en smartphone, heb je weer overzicht, rust en kun je jouw bestanden weer terugvinden. Ik regel dat voor je op een manier die bij jou past.
Alleen ga je sneller, samen kom je verder
Ondernemen vanuit passie
Elke ondernemer is ooit gestart vanuit een passie. Een passie voor het hebben van een eigen bedrijf en van dat doen waar je energie van krijgt. Of dat nu een timmerbedrijf is, een horecazaak, een elektrobedrijf of iets in de media. Jij doet dat wat jij zo goed kan en waar de mensen jou voor vragen. Maar gaandeweg blijkt dat er meer nodig is dan passie. Je moet ook een website regelen, de administratie, een gestructureerde mailbox en nog veel meer.
Uitbesteden van randzaken
Al deze randzaken kosten veel tijd en zijn meestal niet heel favoriet bij ondernemers. Toch zijn ze nodig. Besteed het daarom uit, ik regel het goed voor je. Dan heb jij de tijd om meer omzet te genereren of om meer tijd aan jouw gezin te besteden terwijl je weet dat al die randzaken gewoon goed geregeld zijn.
Leef je leven op basis van je eigen regels
Michael Pilarczyk
Monique Morel, virtueel assistent
Ervaringen
André van der Heijden
"Nuttig, aangenaam, écht.. tot in de details goed en fijn verzorgd - een hele (berg administratieve) zorg minder met Monique Morel ''aan boord'' !"
Bart Hagendoorn
"Hele fijne samenwerking met direct zichtbaar en meetbaar resultaat! Door het toepassen van verschillende tools kwamen er direct dubbel geboekte en betaalde facturen boven dat was makkelijk verdiend!! Toen eenmaal alles op de rit stond was het veel eenvoudiger om bij te houden waardoor ik meer tijd had om te doen waar ik goed in ben."
Maak tijd voor wat je belangrijk vindt.
Ben je benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met mij op via het contactformulier of mail mij op hallo@moniquemorel.nl. Ik hoor graag van je!